Få en gratis hjemmeside analyse
Mangler du trafik og flere kundeemner, eller er dit markedsføringsbudget blevet for højt i forholdet til hvad du omsætter. Det kan der oftest laves om på uden de helt store omkostninger, ved at lave en gennemgang af jeres website. Som et mediebureau med en ekstra høj service går vi gratis ind og analysere grundigt hvilke mål er mulige, og hvordan vi lettest og mest strategisk når dertil. Vi holder samtidig fokus på at styrke og forbedre jeres identitet samtidig med at finder jeres fordele og ulemper i forholdet til jeres konkurrenter.
Vi har erfaring i alle Internettets områder og er i stand til at analyserer jeres behov der kan hjælpe til en bedre søgemaskineoptimering, større synlighed i sociale medier, eller en mere direkte annoncering. Vore kompetencer strækker sig lige fra animerede grafiske annoncer og film til større kommunikationsplaner på tværs af medier. Med alle disse muligheder kan vi rette hele jeres design og udtryk så i får et solidt og mere effektivt udtryk, der giver bedre resultater og øger tallene på bundlinjen.
Måling & Optimering
Sammen med dig udvikler vi en 3 måneders plan som vi følger. Vi finder ud af hvilke medier der skal vægtes højest og hvilke medier vi kan inddrage på den billigste måde. Når vi har fundet en optimal opsætning vurdere vi hvordan det kan gøres uden at skulle omstille for meget. I vil få en konkret pris på implementeringen og vi vil altid have for øje at en krone sparet er en krone tjent. Måling og optimering er nøgleord for vores fremtidige udvikling, at vinde markedsandele er et fast mål. Magsteds webanalyse sikre dig det overblik du har manglet, og du får et klart billede omkring hvordan din hjemmeside performer. Du vil finde ud af om du får de rigtige besøg og hvordan du kan tiltrække nye besøg. Hvordan du får folks opmærksomhed og hvordan man leder dem til et køb eller den side der muliggør kontakt.
Læg en langsigtet strategi
Når vi kender svarene på de væsentlige spørgsmål kan vi ligge en længerevarende strategi som kan distancere dig fra dine konkurrenter og sætte en dagsorden der gør dine besøg til faktiske kunder. Hvis en virksomhed ikke ved hvilken effekt eller gavn hjemmesiden har, er der brug for hjælp til at kunne definere hvordan man måler effekten og lægger en strategi. Hvad er vigtigt at kommunikere ud i netop din branche, hvad ligger din kunde værdi på og hvad betyder prisen? Engang var en hjemmeside et digitalt visitkort eller et sted hvor man kunne få info om virksomheden. En hjemmeside er blevet 2 vejs kommunikation med præcise måleredskaber og direkte kontakt via chat og autorespons. Om du har en online webshop eller har behov for en almindelig hjemmeside, så lad os hjælpe med at gøre din løsning til en effektiv forlængelse af dine mål for din virksomhed. Om det er igennem din hjemmeside, med målrettet email kampagner, eller sociale mediekanaler, har vi de muligheder du kan gavne af.
5 Tips:
- Identificer jeres ideelle kunde persona
- Find ud af hvordan disse tænker og agerer online
- Tilpas jeres marketing og salg til denne gruppe
- Fokusere jeres resourcer på at få flere af disse
- Undgå kunder der er et dårligt fit for jeres produkt/ service
5 spørgsmål du bør stille dig selv
- Hvordan ser den ideelle kunde us for os?
- Hvordan kan vi tiltrække flere af disse?
hvordan kan vi markedsføre og sælge til disse? - Hvordan segmenterer vi vores database?
- Hvilke typer kunder vil vi ikke have?
Det samme gælder egentligt med marketing. Hvis du ikke ved præcis hvilken hvem du jagter som kunde og hvordan denne tænker og agerer både online offline, så kan du risikerer at bruge rigtig mange resourcer de forkerte steder.
For at minske risikoen for dette, kan vi hjælpe dig med med:
- Markedsanalyse
- Identifikation af køberpersona
- Segmentering af kontakt data
- Lead scoring
5 Tips:
- Sørg altid for at have en klar strategi
- Vær specifik og konservativ i målsætning, og sæt delmål
- Mål hvilken effekt dit arbejde har
- Følg med tiden
- Brug en sparringspartner
5 spørgsmål du bør stille dig selv
- Ved du med sikkerhed, om du er på rette kurs?
- Har du nogen at sparre med ift. vigtige beslutninger?
- Har du overblik over de uendeligt mange muligheder for markedsføring?
- Bruger du den rette marketing strategi?
- Er din vækststrategi realistisk?
Få hjælp til beslutninger
Sparringspartner med erfaring
Få et friskt syn på din virksomhed
Strategier og planlægning
Ikke to virksomheder er ens
Få indblik i dine muligheder
Sørg for at følge med tiden
Vi hjælper med at følge med tiden
Rådgivning
At starte og drive en virksomhed er lidt som at opdrage børn. Vi vil dem det bedste, men hvad lige dette er, kan ofte være svært at afgøre.
Derfor kan det også være rart at få et par ekstra øjne og en frisk vinkel på nogle af de store beslutninger I som virksomhedsejere sidder med dagligt fx. om den nye marketingstrategi nu også er den rigtige, eller til hvordan man egentlig strukturer en effektiv salgsprocess.
Hos NordicLeap har vi bred erfaring indenfor en rækker brancher herunder detail, SaaS, E-commerce, transport og logistik mm.
Strategi og rådgivning kræver naturligvis en personlig tilgang og det vil altid være på baggrund af en dialog og vurdering af jeres virksomhed og udfordring, hvorvidt NordicLeap vil være den rette partner for jer. Er vi ikke den rette partner, skal vi nok være den første til at sige det, men som udgangspunkt kan vi rådgive indenfor følgende områder:
og kan hjælpe med at planlægge din virksomheds fremtid. Det gør vi på baggrund af grundige analyser samt helhedsvurdering af konceptet og markedet.
- Vækststrategi
- Produkt
- Markedsanalyse
- Marketing strategi
- Salg
- Udbygning og optimering af processer
- Valg af det rigtige software
- Generel sparring
Hvordan gør man det bedre?
For at få et indblik i de essentielle ting skal der stilles spørgsmål:
- Hvor mange besøg har din side ?
- Fortolker du din hjemmeside data ?
- Hvordan bliver i fundet ?
- Er dine besøg relevante ?
- Kan du få mere ud af dit budget ?
- Hvor giver markedsføringen størst afkast ?
- Hvad er afgørende for succes ved et besøg ?
- Kommunikere i rigtigt til brugerne ?
- Hvad kan brugerne bedst lide ved dit site ?
- Hvordan klarer i jer blandt konkurrenter ?
- Kommer folk tilbage igen ?
- Hvad findes der af muligheder for øget trafik ?
Hjælp til opstart eller udvidelse
Er du ny i online salg, kan vi hjælpe dig med at komme i gang. Vi designer i fællesskab en hjemmeside, og sætter markedsføring op efter dit behov, så du kan begynde at sælge hurtigst muligt.
Har du allerede en hjemmeside, kan vi tage udgangspunkt i dén.
Her fokuserer vi på at lave en flot og funktionel hjemmeside, som har markedsføring på bl.a. Sociale Medier og Google.
Vi kan tilmed lære dig, hvordan du selv administrerer din side, for at mindske fremtidige omkostninger.
5 tips til webanalyser
- Brug Google analytics på dit website
- Opsæt konverteringssporing
- Sæt del mål og test
- Læg en strategi for salgsflow
- Find din målgruppe
Nå dine mål med den rigtige analyse
Hvordan måler du på effekten af din marketing?
Er det med en våd finger i vejret?
Vi finder metoden og redskabet
Som du måske selv kan nikke genkendende til, så er marketing for mange et spørgsmål om at holde sig for det ene øje og smide lidt kroner og ører i alt hvad der virker oplagt. Så er det bare at håbe på at ramme rigtigt.
Har du ubegrænset med ressourcer og vækster du med 40% hvert år, så forsæt da endeligt, men er dette ikke tilfældet, så giver det mening at overveje en mere datadreven tilgang til marketing.
5 spørgsmål du bør stille dig selv
- Er mine besøg relevante
- Har jeg testet mit site igennem hele købsfasen
- Bruger jeg min data rigtigt
- Vises mit website hurtigt nok
- Hvor ligger jeg på en Google søgning
Vind synlige markedsandele
Når virksomheder skal udvide markedsandele, er der forskellige redskaber, der kan tages i brug.
Alt i alt handler det om at komme før konkurrenterne, så kunderne ser dig først samt får den bedste oplevelse.
Lad os tage et kig på dine online muligheder, så vi kan vurdere, hvad der skal til.
Optimering af hjemmeside
Lad os tage et kig på din hjemmeside og markedsføring. Vi bruger vores erfaring til at analysere os frem til hvor, og hvordan, det kan optimeres.
Målet er at øge konverteringen og besøgstal, så din omsætning kan stige. Her kigger vi på alt fra hjemmeside design og købsflow, til annoncering på relevante medier.
Dette er nogle af de ting vi gennemgår
Sidens Hastighed
Mobil tilgang og de responsive design
SEO og læsevenlighed
Brugeroplevelsen (UX)
Forsendelser, priser & produktforståelse
Første skridt på vejen mod online succes
Mangler din virksomhed en sparringspartner, der har erfaring inden for digitale løsninger? Vi har de rigtige redskaber, og med 15 års erfaring inden for udvikling og markedsføring, kan vi lavere resultater, der kan få din forretning op på et nyt niveau.
Vi hjælper virksomheder, der vil tage et nyt skridt imod online succes. Typisk arbejder vi med ét af følgende scenarier: opstart af online tilstedeværelse, effektiv optimering af online løsninger, og at vinde større markedsandel.